Fredaag!

Hej kära blogg läsare om jag ens har kvar några.
Haha bloggandet har ju varit liteupp och ner...men jag har inte orkat med det. Jag har ju som sagt bytt linje och det känns bra. Första dagarna är ju alltid lite så där för man har ingen att hänga med och så men det känns bara bättre ju fler dagar gååår! Igår åkte mina föräldrar till Kap Verde , hoppas de har det så kul utan mig. Där emot min syster kommer hem idag från Mexico, äntligen tar de Goofy jäveln från oss. Han har varit hemsk...haha speciellt när det är jag som tvingas sova med honom. Men nu börjar jag så måste dra, hoppas ni inte lämnarmin blogg trots min dåliga uppdatering :*
Btw.  Jag har färgat mina ögonbryn och ögonfransar till den färgen ni ser på bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0